fredag 1 mars 2013

Rea i bloggbutiken och ett TACK!

Den första vårmånaden är äntligen här!

Det vill jag fira med lite REA i min bloggbutik. Jag har valt ut 
några saker som jag sänkt priset på med 15% hela mars
månad, eller så långt lagret räcker.
 Så ta en titt in och se vad Du kan fynda just nu :).

Jag måste också rikta ett TACK till alla ni gulliga människor
där ute i Blogland, som tittar in hos mig då och då och lämnar
era fina hälsningar till mig. Det värmer oerhört och berikar min
lilla vardag att läsa era hälsningar!

En hjärtebit och en bamsekram till er!



Välkommen in i butiken i helgen om 
du har vägarna förbi (se vägbeskrivning till höger på sidan).

Lördag kl. 11.00 - 16.00
Söndag kl. 13.00 - 16.00


/Maria

6 kommentarer:

  1. Stor kram till dig med!!!!
    Och ha nu en fin helg...
    Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. En fin helg önskar jag dig också :)!
      Kramar från Maria

      Radera
  2. Liebe Maria ,

    Danke für Deine immer soooo lieben Kommentare ... freue mich immer sehr darüber !
    Habe gerade erst gesehen das ich mich noch nicht bei Dir als Leserin eingetragen habe ... das mache ich jetzt aber sofort !

    Wünsche Dir ein schönes Wochenende !!!

    Liebe Knuddelgrüße und einen dicken Knutscher

    Diana ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Herzlich willkommen, liebe Diana! Ich freue mich sehr uber Dein Besuch und wunsche Dir ein sehr schönes Wochenende auch :o)!

      Viele liebe Gruβe,
      Maria

      Radera
  3. Tack för titten hos mej! nu ska jag fortsätta kolla runt hä. Kram och trevlig fortsättning på helgen. Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar dig en fin fortsättning på helgen också :)! Tack för ditt trevliga besök här.

      Kram från Maria

      Radera